Välkommen

Här kan du ta del av information i ditt ärende. Du kan också skicka in handlingar och meddelanden i ärendet till nämndens kansli.

För att logga in krävs att du har ett giltigt BankID eller Telia eID.

Om du har ansökt om prövning men inte kan se ditt ärende efter att du loggat in kan det bero på att kansliet ännu inte har registrerat ärendet.

 Har du frågor kontakta kansliet!


 

Stängd

Du kan tyvärr inte logga in på ditt ärende mellan kl. 03:00 – 04:00 på grund av att sidan är stängd för underhåll. Var vänlig försök igen senare.



  • BankID

    Telia eID

    För att komma igång med BankID hänvisar vi till bankid.com

    Kom igång med mobilt BankID
    Kom igång med BankID på fil

    Om du har problem med att logga in kanske du måste ladda ned senaste versionen av BankID säkerhetsprogram.
    Här kan du hämta uppgraderingen.

    För att logga in med Telia eID krävs senaste versionen av klientmjukvaran

    Mer information om Telia eID och klienten

    Om du inte har BankID eller Telia eID och vill att ditt ärende ska hanteras via post - kontakta nämndens kansli.